5 september 2011

Vissa helger är roligare än andra


Jorå, vi åkte till Göteborg.

Två nätter på hotell = två stycken hotellfrukostar MUMS! :)


Lördagen blev en HIT!

Tio timmar på underbara Liseberg.

Några bilder av deras fina planteringar i parken.....


Hihi....dom är ena jä....r på att så grönsaker;)


Här skjuts far och dotter upp i det blå.



Och tänk, till och med jag åkte med dottern i Kanonen.

Från att sitta helt still till att skjutas ut som en kanon på
0-75 km/h på 2 sek. Och det var min första loop, ni ser den därborta!

Men den bästa av allt var träbergodalbanan Balder, som ni
också ser där längst bort.



Kärleken spirade på nöjesfältet och jag lyckades
fånga dessa två ballongkaniner som verkar vara så här kära...



Vår nioåriga dotter är helt makalös när det gäller att
åka ALLA attraktioner.
Hon verkade vara i paradiset :)

Det var en mycket lycklig, nöjd och trött liten familj som
traskade ut från Liseberg sent på kvällen för att
ta spårvagnen tillbaka till hotellet.


KRAM

Eva


13 kommentarer:

Katarina sa...

Glädje!!
Vilke härliga bilder :-)

Kramar
K

Tankar vid midnatt sa...

kan vara utan Lisebergs karuseller men blommorna de har är jättefina.
Dock älskar jag Göteborg som stad. Och prata inte om hotellfrukost - me like!!!

Shamrock sa...

Åh vad kul! Jag älskar bergochdalbanor som Balder, däremot gillar jag inte loopar

Snäckskalsdalen. sa...

Liseberg är fint och det var roligt att se alla fina bilder därifrån. Tänk att jag bott alldeles där i närheten tills för 5 år sedan....En väldigt fin nöjespark är det! Förstår att ni njöt.
Agneta kram

♥ Carina ♥ sa...

Wow! Vad skoj!! Vilken härlig lördag!
Jag har varit på Liseberg två gånger och skulle gärna åka dit igen. Det är en vacker park :)
Kram

Camilla sa...

Vilken dag. Kan tänka mig att alla var nöjda.
Men jag är inte en som tycker om att åka karusell. Jag fattar inte att ni törs.Men till Göteborg åker jag gärna :)
Kram!

Lisbeth sa...

Vilken härlig känsla det är när hela familjen är nöjd. Blir lite extra varmt om hjärtat
Ha det bra

Anki sa...

Så underbara bilder!!

4U2 sa...

Vad är det för träd med de röda blommorna?
Jag vågar som mest köra sådana bilar man krockar med men då undviker jag alla ;)

Carina Sjölund sa...

Underbara bilder!
Jag har varit på Liseberg en gång, för 23 år sedan! Kan gärna åka dit igen :)
Kramen♥

Elle sa...

Woah! Blev snurrig bara av att se loopen!

Du tror inte att de fuskat liiiiitegrann med grönsaksodlingen...?? Bara lite?

Kram Elle

Sjubarnsmamma sa...

Vad mysigt det ser ut. Själva åkte jag och sambon förra helgen igen till Stockholm och tittade på Dolly Parton. En helg att minnas länge framöver. ha en fin kväll. kram kram

Katarina sa...

:O) Vad roligt. Jag förstår att din flicka var glad och nöjd. Det är kul att hitta på något spontant i bland. Kramen Katarina :O)