15 september 2011

Lysande

.
.

Jag älskar, ja ja, det kanske var lite väl att ta i, MEN jag tycker sååå
mycket om vår kökslampa. Känner faktiskt att jag ALDRIG kommer
att tröttna på den.

Glödlampan har varit trasig ett tag nu och det är en STOR glödlampa som
måste införskaffas och det har liksom inte blivit av:/

MEN så en dag, (igår) satte jag mig tillrätta i Volvon och åkte till
lampaffären, som legat på samma ställe sedan jag föddes, och
köpte en ny glödlampa till min älskade lampa.

En SKIT JOBBIG försäljare dök på mig.
Ja ja, tänkte jag, jag vet ju vad jag vill ha så låt honom hålla på.

MEN, när den SKIT JOBBIGA försäljaren visade mig THE glödlampa
så trillade jag dit med hull och hår!
(Känns onödigt att skriva att THE glödlampa inte direkt var gratis)

Nu får du se några bilder från en amatörfotograf med
en liiiiten anspråkslös kamera som försöker fånga en bild på
den fantastiska glödlampan.

Ha ha ha...du som har en sån där stoooor fin kamera hade bara behövt tagit
typ en bild och det hade blivit THE bild.....MEN håll tillgodo!

Hur som haver, så är jag nu kär i en glödlampa (herregud?)
(Ja ja....A, den brädar ju inte dig:/)





Jamen, e´dé inte strykjärn så e´de´glödlampor :/ ?

LYSANDE KRAMAR I MASSOR
till dig från mig
Eva

19 kommentarer:

Anneli sa...

Men - wow!! Vill ha - då behöver man ju liksom ingen lampa - det räcker med glödlampan :)

Dehäreja sa...

Inte undra på att du föll pladask, den är ju så himla läcker!

Katarina sa...

WOW vad snygg!!!
Älskar både lampan och glödlampan så jag förstår om du är kär :-)

Ibland får man unna sig vet du ;-)
Trevlig helg!
Kram från mig

Lysande ögonblick! sa...

Så fin. Lysande på alla sätt!!!! KRAM

4U2 sa...

Fräck glödlampa, visste inte att det fanns med mönster.
Glöm inte att i kväll startar denna veckans Fotoutmaning hos mig ;) För alla oavsett kamera/kameramobil.

bokhyllan sa...

S N Y G G!
Jag vill också ha!

Katarina sa...

:O) Vilken cool lampa, förstår att du är förtjust i den. I bland blir det faktiskt bättre kort med en mindre avancerade kameror, tycker iaf jag. Nu har jag ett nytt inlägg i bloggen ;O) Kram Katarina.

Jenny Palm sa...

HUR snygg som helst! Jag blir lite kär jag med.

Milla sa...

Snygg! Klart du ville ha den snyggingen med dig hem :) Något annat hade ju varit otänkbart, eller hur *skratt* Ja förutom om försäljaren inte var snyggare förstås? Nämen , vad säger jag, gifta kvinnan som jag är *ler*.
Hoppas att du och den nya kärleken får en lysande helg tillsammans, kram.

PS. Flyttat hem igen...
http://bymecamkar.blogspot.com/
DS.

alegni sa...

nu ska jag ta dig ur villfarelsen att man om man har en stor fin kamera inte behöver ta fler än en bild! det blir ungefär tjugo bilder som åker direkti i sopkorgen per varje bild man med långa tänder kan godkänna. bara så du vet :)
fin är glödlampan du köpte hur som helst :)
kram
ingela

Camilla sa...

Vilken underbar glödlampa. Skit samma om den kostar lite - en del vill man bara ha ändå.
Ha det gott

♥ Carina ♥ sa...

Vilken häftig glödlampa! Jag har aldrig sett nån liknande. Klart att den fick följa med dig hem :)
Kram och ha en skön helg!

Oljekritan sa...

Skitsnygg..värd alla ören..läcker..lampa, men hahh vad var det för töntig försäljare..går tillbaka och läser igen vad du skrev, skitjobbig försäljare...jag tänkte skitig försäljare, och ser en lort gris, med matrester på skjortan, men skitjobbig trots allt..han sålde snygga lampor..
Kram Karina

Oljekritan sa...

Förresten..MedeviBrunn..där är så fint..fick han några kräftor?? Var där på kräftskiva förra sommaren, och fick även vara med och gå grötlunken...deet var skojsigt..Kram igen

Lisbeth sa...

Det finns sämre saker att bli kär än den där glödlampan. Kan tänka mig att den ger värme och känsla. dessutom är den snygg. Nästan så att det var en man jag beskrev
Ha en bra helg

Tankar vid midnatt sa...

Häftig och oemotståndig!
Fredagskram

nattugglan sa...

Jättehäftig lampa.. har aldrig sett en med mönster på.. verkligen fin. Ha en bra lördag/söndag.. kram Christine.

Susanne sa...

Wow, va häftig....

Anonym sa...

Frågan är väl: hur gör du nu då... ;)