7 september 2011

Första av sju

.
.
Fått för mig att jag ska ta och göra ett nytt inlägg
varje dag i sju dagar (pust)
Vanligt för många men ovanligt för mig.

Inte för att jag vet vad jag ska skriva/visa, men det
får väl ge sig, måste liksom ge sig!

Vá tycker du?

Den här bloggen är inte känd för att vara "djup" så nått
kan jag säkert trolla fram.

Kan bli vad som helst!

Här kommer första inlägget av 7


Nr 1

Det här är ju den absolut svåraste ledtråden jag sett! ;)

Dottern/syrran hade lagd den här teckningen framför datorn,
för att sin kära bror skulle se den.



Veeeeeem kan beundraren vara?????? :/


I love it!

KRAM
Eva

9 kommentarer:

Tankar vid midnatt sa...

Så gulligt, syskonkärlek på hög nivå!

Gafflan sa...

Åh så gulligt! :D

Katarina sa...

Hihi så sött!

Jag hoppas att du har en bra torsdag!
Kram
Katarina

Shamrock sa...

haha vad gulligt

Anonym sa...

Vem har sagt att alla inlägg måste vara djupa, det är väl inte nödvändigt. Ett inlägg som det här blir man glad åt.

Och vilken liten goding till syster som ritat så fint till sin bror... :)

Kicki sa...

Det kan väl gå med ett inlägg varje dag, är man inställd på det så tänker man säkert mycket mer på olika teman till "blogginlägg"!
Urgullig teckning, än så länge gulliga med varandra;) Kram

Lisbeth sa...

Det där är vad jag kallar äkta kärlek
Ha en fin kväll

LillaTuss sa...

Syskonkärlek på hög nivå ♥

Smultron på ett strå sa...

Hmmm, ungefär som när vår storasyster, då 5 år gammal ritade med svart krita på hela hallväggen, kom på att det nog inte var så bra och helt enkelt skrev "Elin 1 år" längst ner. För mamma skrev ju namn och ålder på alla teckningar vi sparade... Clever, eller not.//kram maria