10 september 2011

Glädje





Ska ju göra ett nytt inlägg varje dag i sju dagar(varför har jag bestämt dé?) lite knepigt just i dag (och i morgon) när jag jobbar. Men nu har jag rast så då får det bli av.

Några skriver flera inlägg om dagen, och jag hinner knappt med det här!?

Tillägg kl.2212 på lördagskvällen
Läs under kommenta
rer vad jag skrivit!
Verkar ha blivit ett missförstånd, vilket jag fattar att det lätt blir!!!

Katarina med sin fina blogg


har tilldelat lilla mig en Award.




Jag återkommer till hennes blogg, för att som hon skriver:
"följ med mig på min resa genom livet" och det gör jag med glädje!


En fin sak till som står i hennes Header är:



Leendet du sänder ut, vänder åter till dig! Så himla sant!



*********TUSEN TACK Katarina*********


Jag svarar också här på dom 5 frågorna


1. Varför började du blogga?


Jo jag läste andras bloggar under en längre tid och en dag tänkte jag
att jag också ville ha en. Och det har jag inte ångrat.


2. Vilka bloggar följer du?

OJ, det kan jag inte räkna upp här.
Men några har jag ju i spalten till höger här. MEN MEN där
glömmer jag TYVÄRR att lägga in nya:( Glömmer också ofta bort
att trycka på "följar knappen" hos bloggare:(
Ska skärpa mig där!



3. Favorit färg

Trivs bäst i svarta kläder.
Hemmets väggar är vita, just för att jag ska kunna byta ut tyger mm och
då i olika färger. Men just nu är det mycket vitt och svart hemma.



4. Favorit film

Åhhhh, Broarna i madison county

&

Marie Antoinette



5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?


Jag blir glad för vilket land som helst :)
(jamen inte preciiiis dom länder där dom skjuter på varandra ju)


Nu kastar jag stafettpinnen vidare. Ta emot om du vill!


Tack igen Katarina!

Trevlig helg, ni som är lediga!


KRAM

Eva

Oj, måste fixa till inlägget

när jag kommer hem. Ser konstigt ut.

Nu jobba!





7 kommentarer:

maria sa...

Blogga ska man göra när lust infinnes, annars blir det såna krav :) men roligt är det...

Ha en fin lördag !
Kram

Oljekritan sa...

Allt som är kravfyllt är jobbigt, inte ska man känna så...blogga gör man för det är så skoj..precis när man har lust och tid..att man sen kan fastna i vanan eller ovanan, och prioritera annat...det väljer man ju själv..jag bloggar av mig liksom...gnäller och berättar, får ur mig..och får respons..hittar samlikar och förstår andra...helt kravlöst..skitbra...och roligt..
grattis till din Award..kram Karina

LillaTuss sa...

Just det... bloggKRAV får det inte bli... det måste vara bloggLUST!!!

Mina dagar sa...

Nej nej nej!!!!
Det är INTE ett krav!!! Jag tycket det är
superkul! Men det handlar bara om att just nu när jag har jobbarhelg så behöver jag bara passa in det på mina raster!!!

Inget missförstånd nu!!!!! Jag skulle aldrig sitta här och blogga om jag inte ville!!! Tänk på att jag har mycket finskt sisu i mig hihihi!!

Så inget krav här inte!!!
Kram på er!!!

Lisbeth sa...

Ja du det här med att ha en blogg det är inte bara att ha. Vem är det som säger att man behöver skriva varje dag? Jag gör det för att jag har tid och tycker om det. Skriv bara när du verkligen vill. Det är så lätt att tappa sugen annars. den är ju till för dig i första hand Glöm aldrig det Ha en fin lördagskväll

Shamrock sa...

Ha det så bra på jobbet

Katarina sa...

Vi kanske kan åka på en resa tillsammans någongång, det skulle vara roligt :O)
Kramar om dig/ Katarina