8 februari 2012

Ett roligt och nyttigt behag


"Nyhetens behag" heter det och det är ett
roligt och nyttigt behag:)

Jag är så lyckligt lottad för jag är ingen dålig förlorare, och det är ju
tur för mig som oftast förlorar ha ha.... (ironi och inget annat)

MEN MEN igår vann jag äntligen över sambon bara
med några poäng 311/306 men ändå:)

Så är det någon som alltid känner att den måste/behöver vinna så maila mig
ditt Wf namn så kör vi!

(jag vill inte skriva ner mitt Wf namn här i bloggen!)

Vi är ju några där som redan kör och det är jättekul:)

Ha en fin fortsättning på veckan!

KRAM
Eva
Tillägg:

Titta gärna in till
ulrikasyr och
läs hennes senaste inlägg ang.
att fuska i WF.
Att spela mot någon som utövar
det, förstör ju allt det roliga!!!

19 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jasså du har också hamnat i WF träsket? Visst är det kul? Jag vill inte alls bli av med mitt beroende ;)
Kram och ha en fin dag!

Kicki sa...

Min dotter och jag kör nya omgångar hela tiden..och jag vinner mest! Kanske utmanar jag dig någon gång:) Kram

Carina Sjölund sa...

Är det bara jag som inte hamnat där?
Kanske oxå måste hoppa på detta :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

Milla sa...

Skönt att vara en god förlorare. Det blir ju så mycket mer njutning då man äntligen vinner :))
Kram

Lisbeth sa...

Ytterligare en som fallit för frestelsen. Snart är det bara jag i hela världen som inte spelar
Lycka till
Kram

Ulrika sa...

Javisst är det kul :)
Jättekul.

Vi ses :)

Handgjorda drömmar sa...

Hihihi, jag laddade ner appen för någon vecka sedan och är redan fast..... Visst är det beroendeframkallande?!!
Kram

Cia40 sa...

Härliga goa Eva..!:)
Jag har aldrig vunnit och vinner ALDRIG någonting...utom "någons" kärlek...säger "någon"...hihi
Snällt sagt, då man sitter här och tjurar över ett spel som jag förlorat ...igen...hihi

Men en stor vinst för mig är att du tyckte om mina kuddar, jag blir så glad o tacksam snälla du...:)

KRAMAR till dig, Cia:)

Anna sa...

Wordfuedspelandet går i omgångar, ibland hinner man inte ens o spela :)
Kram

Anonym sa...

Åh, jag är verkligen fast i WF-träsket. :)

Och jag har själv blivit beskylld att jag fuskar, men se det gör jag inte. Det är inte min stil.

Så om du vill vågar och kan så spelar jag gärna med dig. Mejlar dig nu...

Anonym sa...

Grattis. Börjar känna mig ensam om att inte ha hoppat på WF-hypen. Vägrar, har inte tid med ännu en sak som stjäl tid från min tillvaro.

Susanne sa...

Gillar WF och är totalt fast i WFträsket

Anneli sa...

Näh! Jag säger som om golfen - vågar inte prova, för tänk om jag tycker det är roligt - hur i hela friden ska jag hinna med det också, då?

Elle sa...

Jag har aldrig provat wf och tvekar till att göra det. Har hört att man verkligen fastnar i ett wf-träsk och blir helt beroende.
Men det är ett bra sätt att hålla sin hjärna igång kan jag tänka mig.
Ha en fin dag!
Kram Elle

bokhyllan sa...

Jag har en mobil från stenåldern... :)

Anonym sa...

Nu tror jag i alla fall att du har fått ett mejl. :)

Cajsas Faster sa...

Känner igen mig!
Kanske skickar jag ett mejl om du har tid för fler spelare..

Kram Marie

Mycket annat & lite betong sa...

Japp, jag är också fast!
Spelar ofta när jag sitter på bussen till och från jobbet. Tiden går fort då.

Trevlig kväll!
Agneta

Shamrock sa...

jag har mailat dig (och vi fuskar väl inte vi är ju bloggare)