1 september 2012

Det har varit en GOD sommar















Jag är så nöjd med min sommar!

Först hade jag tio dagar ledigt sedan jobbade jag tre dagar och 
sedan fem och en halv vecka ledigt till. 

Vi har varit lite här och där.
Ibland utanför Sveriges gräns men oftast inom.

Mycket GOD mat och dryck har avnjutits och många 
trevliga stunder i goda vänners lag. 

I sommar har vi umgåtts med människor som GER ENERGI och INTE TAR!
 Det ska vi alla alltid försöka göra, för då mår vi så mycket bättre, eller hur!

Nu väntar den underbara hösten med frisk luft och vackra färger.

KRAMAR
Eva
 

21 kommentarer:

Agneta sa...

Låter som en jättehärlig sommar! Och nu ser vi fram emot en minst lika härlig höst!

Knasterfaster sa...

Oj så mycket gott! Tur att jag precis har ätit mitt lördagsgodis för annars hade jag blivit hungrig. Så skönt att du har haft en bra sommar! Lyllo dig som har haft så mycket ledigt! KRAM

Anna sa...

Härligt med ledighet!!!
Men va hungrig jag blev och se alla maträtter, allt ser ju bara för gott ut!
Kram

Systrarna Hjertén sa...

Va hungrig jag blev nu!!!! ;D Låter som en bra sommar!

Oljekritan sa...

OH, va mkt gott!!!!! Dreglar...
Härlig sommar, så ska det vara...energiberikande..
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, ja, den sommaren ser verkligen god ut. Härligt.
Agneta kram

Realisten sa...

Låter härligt och ser härligt ut.

Milla sa...

Mmmm ser gott ut och vilken härlig sammanfattning av er sommar du har gjort. Sommaren har trots vädret varit energigivande tycker jag också. Nu får vi njuta oss in i hösten :)
Kram

Fru Venus sa...

Det ser så ut :-) Hoppas vi hinner ses i höst igen ;-) Kram

Susanne sa...

Ojjj va mycket gott. Härligt att se att du börjat bloggat igen. kramen

Beas sa...

Åhhhh..hjälp vad mycket gott. Ser precis underbart gott ut.

Jag har precis svept en "Nutrilett" och sitter här och känner hur det vattnas i munnen av dina underbara bilder. Det är ju inte riiiiktigt samma sak med shake. ;-)

Du verkar ha haft en underbar sommar i övrigt. TOppen!

Kram Bea

Anneli sa...

Du ser verkligen ut att ha haft en GOD sommar! Skönt med mycket ledigt och energigivande kontakter.

Skanegrabben i Malmö sa...

Hejsan

Oj vad en massa god mat.

Carita Liljendahl sa...

Nä men nu blev jag hungrig! Så mycket gott på en gång.

Black Iris sa...

Men jösses, jag som satt här och var hungrig redan innan jag gick in till dig.. Din sommar har verkligen varit god ..
Nej, energitjuvar aktar jag mig noga för numera..

Kram Maidi

alegni sa...

Oh my god, vilken läcker sommar du har haft!
Och du har gjort helt rätt i ditt val av människor att umgås med. Jag har också sedan några år tillbaka struktit energibovar från min vänlista.
Hm, jo... jag fyllde visst lite jämnt förra veckan när vi var i London. ;)
Kram
Ingela

Mycket annat & lite betong sa...

Ja, det ser ut som en riktigt GOD sommar!
Vi har haft en lite föör god sommar, så det får man försöka fixa nu.

Kram Agneta

bokhyllan sa...

Men oj, så mycket gott! Förstår att det var en en god sommar... :)

Kram

Elle sa...

Nu blev jag nästan hungrig, fast jag nyss har ätit.
Den sommaren verkade verkligen "god".
Kul att du har kunnat umgås med "givande" människor.
Ha en skön helg!
Kram

Katarina sa...

:O) vad härligt att läsa. Låter helt underbart, och som en perfekt sommar. Önskar di en mysig fredagkväll och trevlig helg. Kramar Katarina.

Fröken Fräken sa...

Men vad hungrig jag blir! Oh jag som ar typ tomt kylskåp och är krasslig...
Visst är det så, och det kämpar jag med också, att bara umgås med de som ger en energi.