11 februari 2011

Stoppa tiden!!

.
.


Men alltså, HUR fort kan några dagar gå egentligen???

Javisst já! Jag har ju semester!

Då går tiden ALLTID så fort!!??

Ja men eller hur, på jobbet kan ju tiden sega sig fram och
en vecka kännas sååå lång, när man tex längtar efter fredag kväll.

Jag är i Åre med sambo, våran dotter och min mamma.
(sön-sön)

Jag älskar att vara här i fjällvärlden!

MEN i morgon är det REDAN fredag!?

Hemfärd på söndag:(

Men jag ska verkligen njuuuuta av dom två dagarna som är kvar!!

På lördag blir det Hundspannsåkning:)

Har inte bloggat något alls och när jag nu ska lägga in några bilder
så funkar inte det och jag är trött. Gör ett nytt försök ev. i morgon.

TACK, för alla härliga kommentarer i förra inlägget:D:D

KRAMAR
Eva
Det som ska hända v.6
håller på att hända:)
Bildbevis kommer!



13 kommentarer:

Caja: sa...

Ja njuuuut allt du kan av helgen Eva.

Massor med varma kramar till dig/caja

Kicki sa...

Vad skönt att vara mycket ute i friska luften, komma in i värmen och bara njuta av god mat, myspys och bara vara! Hundspannsåkning låter riktigt kul! Kram

Tantaluran sa...

Åh vad härligt med Åre!

bokhyllan sa...

Åååå, hundspann! Det är JÄTTEroligt!!!
Ha det så fint dessa dagar!
kram till dig.

kattiiiiss sa...

Vad kul med hundspann!
Njut av de sista dagarna där uppe.

Kram och trevlig helg

Shamrock sa...

Hundspann vad härligt

Helene sa...

Va mysigt ni har det !!
Njut av era dagar och eran ledighet...
Tiden går alldeles för fort ( när man har roligt )
Ha en fin helg.
Kram Helene.

Lysande ögonblick! sa...

NJUT OCH TA HAND OM VARANDRA!!!

Lippe sa...

Låter härligt!!! Och vi väntar med spänning på bilderna och info om v.6!!
Kram :)

Anna sa...

Åhhh va skönt med semester, ta bilder nu på hundspannsåkningen!
Njut av resterande dagarna!
Kram

anette sa...

Härliga Åre jag blir lite avis :).
Hoppas att du har haft en underbar vecka och hundspann är ju bara det en upplevelse isig.
Varmaste kramen till dig semesterfirare.

pillan sa...

förstår att du har det helt underbart där i Åre ...

Carina Sjölund sa...

Underbart med lite semester :)
Kramen♥